Zaterdag 3 juni open dag inwoners Burgh-Haamstede

Open dag inwoners Burgh Haamstede

Zaterdag 3 juni van 11.00 – 17.00

Huis van Burgh

Alle inwoners van Burgh Haamstede zijn welkom op deze dag om kennis te maken met alle verenigingen en organisaties in ons dorp.

Zij gaan zich aan u presenteren via informatiemateriaal, workshops en demonstraties.

Kom langs, laat u informeren en doe mee met alle activiteiten die deze dag plaatsvinden. Voor jong en oud is er volop te doen. Van sportactiviteiten voor alle leeftijden tot verenigingen die gezamenlijke activiteiten organiseren, zoals lezingen, volksdansen, bridgen, klaverjassen, uitjes, yoga, wandelen, evenementen organiseren, etc.

Bent u op zoek naar ontspanning, gezellige bijeenkomsten, bepaalde sport, muziek of dansen? Kom dan zeker even langs bij Huis van Burgh, Daleboutsweg 9 in Burgh Haamstede.

Lees hier het programma

Dorpsraad Burgh Haamstede