Verslag 'Openbare dorpsraadsvergadering'

Beste dorpsgenoten,

Zoals in de vorige Nieuwsbrief was aangekondigd hebben wij op woensdag 21 september een openbare dorpsvergadering gehouden. Bij deze zeer drukbezochte bijeenkomst hebben we op gepaste wijze afscheid genomen van onze oud bestuursleden en zijn vijf nieuwe bestuursleden aangetreden als lid van de Dorpsraad Burgh-Haamstede.

De nieuwe bestuursleden zijn: Ron van der Deijl, Riet Beinema, Anne-Mieke van Waveren, Jan-Edu Kelder en Aad Kouwenhoven. Zij zullen samen met de drie aangebleven leden Maarten van Strien (voorzitter), Irene Leijnse (secretaris) en John van Veenhuizen (penningmeester) het bestuur vormen.

Hierbij is met elkaar afgesproken dat vanuit dit nieuwe bestuur zo spoedig mogelijk een voorzitter gekozen wordt. Zodra dit heeft plaats gevonden zal Maarten van Strien voor 1 januari 2023 terugtreden als bestuurslid.

Namens de projectorganisatie 'Uitvoering Dorpsvisie Burgh-Haamstede' waren Ricardo de Winter (gemeentelijk projectleider) en Harm Post (extern projectleider) bij deze vergadering aanwezig. Als belangrijk onderdeel van de avond heeft Ricardo de Winter een duidelijke uitleg gegeven over de status en voortgang van een aantal lopende projecten m.b.t. de uitvoering van de dorpsvisie. Na afloop hiervan was er gelegenheid tot het stellen van vragen waarvan dankbaar gebruik is gemaakt.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn geweest om de vergadering bij te wonen en daardoor deze belangrijke informatie hebt gemist, dan kunt u de volledige presentatie terugkijken via onderstaande link.
Klik hier om de presentatie van Ricardo de Winter terug te lezen.

20220103 sophie_02.jpg