za 15 jun

15 jun 2024, 19:00

Burgh-Haamstede, Burgh-Haamstede, Nederland

Over het evenement

Kunstschouw is een jaarlijkse kunstroute voor hedendaagse kunst op Schouwen-Duiveland en trekt naar schatting 10.000 bezoekers uit binnen- en buitenland. Circa 175 kunstenaars tonen hun werken op zo’n 35 locaties in circa 12 dorpen in de westhoek van het eiland. Jaarlijks wordt een  catalogusuitgegeven dat antwoord geeft op veel gestelde vragen over kunstenaars, locaties en openingstijden. De lijst met kunstenaars van Kunstschouw 2023 vindt u hier. Het laatste nieuws leest u in het menu onder Nieuws. Kunstschouw wordt mede mogelijk gemaakt door de Provincie Zeeland, de gemeente Schouwen-Duiveland, de Stichting Renesse en het Prins Bernhard fonds. De organisatie bestaat uit vrijwilligers.